آخرین اخبار

ریزش قیمت سکه و طلا در بازار

اقتصادنیوز : بازار امروز شاهد ریزش قیمت سکه و قیمت طلا بود اما بازار دلار آرامش را تجربه کرد.

اشتراک گذاری
06 شهریور 1401
کد مطلب : 2844

 به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در دومین روز هفته جاری بر مدار آرامش قرار گرفت. نرخ دلار  عصر دیروز در محدوده ۲۹ هزار و ۶۵۰ تومان بسته شد. در بازار امروز قیمت دلار نوسان محدوی را تجربه کرد و در محدوده ۲۹ هزار و ۶۳۰ تومان معامله شد.

البته امروز بازارهای همسایه شاهد کاهش قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی در هرات امروز ۱۷۰ تومان پایین تر از روز قبل معامله شد و در محدوده ۲۹ هزار و ۵۵۰ تومان بود . 

سلیمانیه هم امروز نتوانست مرز ۳۰ هزار تومان را حفظ کند. نرخ دلار در بازار سلیمانیه امروز مرز ۳۰ هزار تومان را از دست داد و با بیش از ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به روز قبل به قیمت  ۲۹ هزارو ۸۸۰ تومان به فروش رسید. 

در کنار عوامل یاد شده قیمت درهم امروز نزولی بود. نرخ حواله درهم امروز محدوده حساس ۸ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست داد و با کاهش ۶۰ تومانی بر روی ۸ هزار و ۱۶۰ تومان قرار گرفت. 

برجام زیر ذره بین معامله گران ارزی

منابع مطلع امروز یکشنبه اعلام کردند که بررسی دقیق پاسخ های آمریکا به محورهای اصلاحی ایران در خصوص ایده‌های هماهنگ کننده اتحادیه اروپایی همچنان در سطوح کارشناسی در جریان است و این روند حداقل تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

 این در حالی است  که رسانه‌ها به صورت غیررسمی متنی را منتشر کرده‌اند که بخشی از پاسخ طولانی آمریکا به سؤال‌های ایران را در بردارد و نشان می‌دهد موارد مهمی از خواسته‌های ایران مورد قبول آمریکا واقع نشده است.

قیمت اونس طلا در بازار شنبه 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود. قیمت اونس طلا در بازار دیروز مسیر رشد  را طی کرد. فلز گران بهای جهانی روز شنبه در مقایسه با روز جمعه تقریبا ۴ دلار بالا رفت  و به قیمت ۱۷۳۹ دلار مبادله شد.

ریزش قیمت سکه و طلا 

قیمت طلا و سکه امروز در ایران ریزش کرد  . قیمت طلا ۱۸ عیار امروز در مقایسه با عصر دیروز ۶ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش را ثبت کرد و به قیمت ۱ میلیون و ۲۶۸ هزارو ۸۰۰ تومان مبادله شد .

بازار سکه امروز به دست معامله گران کاهشی افتاد . قیمت سکه روز گذشته تا محدوده ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیشروی کرد اما در ادامه معاملات نقدی از سرعت افزایش قیمت سکه کم شد و فلز زرد رنگ داخلی به قیمت ۱۴ میلیون تومان معامله شد . 

در بازار امروز قیمت سکه از کانال ۱۴ به کانال ۱۳ میلیون تومان برگشت.قیمت سکه در معاملات نقدی  عصر امروز ۱۳ میلیون و ۸۸۳ هزار تومان بود . ارزش ذاتی سکه نیز امروز ۱۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت نقدی فاصله بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.حباب سکه هم امروز در محدوده ۱۴ درصد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 2 =